FCUK SJ

Fan vad jag hatar SJ asså!!! Just nu sitter jag på ett tåg påväg upp mot Hudiksvall där jag har en tid på ett sjukhus kl 10:00, och ska även vara där över helgen.
Och den där tiden har jag väntat på sedan Februari, det finns inte en chans på miljonen att jag kommer hinna vara där till kl. 10:00
Och så här var  det förra gången jag åkte med Sj, det tog mig 9 timmar att komma fram när det var en tågresa på 2 tim och 30 min.
FUCK VAD PISSED JAG BLIR! Och det värsta är att jag fick kliva upp kl 6 och sen få skjuts av L  till centralen.
Men ändå, somna inte förrän vid 3 inatt.
Ja, nu ska jag ringa min älskling och gnälla lite där också haha
Hoppas ni har en bra dag iallafall :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0