Jag går i 3:an

hahahahahahaaha motherfuckers!
Idag var första skoldagen och jag kan ÄNTLIGEN säga att jag går i trean, hahahahahahah SUCKERS!!!
Nu tänker ni säkert vad mobbad hon e, men jag skiter i asså. För det känns så jävla skönt att gå sista året nu.
Jag skulle tagit studenten -08 egentligen så nu efter alla dessa år så känns det så sköönt, även om jag är 3 år efter haha. Men bättre sent än aldrig, right? =)
Gud vad jobbigt det känns ändå, sommaren har gått så jäkla fort och nu ska man plugga arslet av sig igen?
Skitsamma, det spelar ingen roll för det är sista året hahahahahah :D
Jag är helt överlycklig, jag har verkligen krigat med skolan asså. Och nu så går jag sista året och sen tar jag studenten!!!
 Jag blir helt cp i hjärnan när jag tänker på det haha, bäst jag slutar då innan jag får för mycket luft haha .




fattaaarruuuuuu hahahah :D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0