Shoes



Jupp, jag köpte de här skorna någongång förra veckan. Jag har bara glömt, eller ska inte ljuga, har bara inte orkat lägga upp det än.
Köpte även hårsprayen som ni ser på andra bilden. Först gick jag in och köpte en hårspray, men sen när jag satt på tunnelbanan så var det en hundvalp som var sååå söööt så jag glömde heeelt bort påsen, IQ jag är.
Så då var det bara och köpa en ny, men då vart det den mindre storleken haha värsta fattiglappen.
Nej, nu är det stress stress stress... måste äta, duscha och packa innan vi åker in mot Hudiksvall. Där jag ska ta tåget till Stockholm.
För idag åker jag hem till underbara El Stockholmo :D


So long suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0