Mazda 626

Det är bilen som jag och älsklingen inhandlade igår!!! :D
Fattar ni hur glaaaad jag är eller. Affären gick snabbt och bra, vi köpte den utav en kille i Sockenplan som skulle flytta åka till Australien. Så med lite prut var det bara att åka och hämta den :D
Tyvärr så har jag för tillfället ingen dator, eftersom jag råkade sätta mig på min egna bärbara :/
Så därför kan jag inte skriva så himla mycket här, nu har Tommy hämtat hit sin dator så skriver från den.
Hoppas alla haft en mysig och god jul och får ett gott nytt år!
Nu ska jag göra lite frukost och slappa framför tv:n i min otroligt fetsköna soffa! Ja, den är också ny, köpte den för 2-3 veckor sen och den är så stooor och sköön jämfört med IKEA-soffan jag hade innan haha.
Och till alla som kör bil, kör försiktigt för det är halt på vägarna, HAHA!! Ok palla att jag e fett nördig haha, PUSS!

P.S. Gick inte att lägga upp bilder nu, så försöker göra det till nästa gång på både bilen och soffan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0