Long time ago

God morning everybody!
Nu var det ett bra tag sen jag bloggade.
Men jag har verkligen haft fullt upp hela tiden. Jag och min pojkvän åkte nämligen till Turkiet 3/7 och var där till 11/7.
Heeelt underbart, vill tilbaks! Jag hann dock bara vara hemma en dag sen åkte jag upp till Hälsingland i 10 dagar och kom hem nu i fredags.
Så den här helgen har jag bara sovit ut, umgåtts med älsklingen som jag saknat så mycket efter 1½ veckaifrån varandra, och igår träffa jag en vän till mig för att bara umgås.
Bilder och sånt lägger jag upp lite senare för jag tänkte lägga mig och vila en stund nu faktiskt, är så himla trött.
Jag ska även berätta lite om Turkiet också såklart.
Jag hoppas att ni har haft det underbart de här veckorna.  Gud det känns så skönt att vara hemma igen, har inte varit hemma på typ en månad hehe, men skumt också på nåt konstigt sätt.
Pissigt väder kommer man hem till också, det har varit så fint väder nu i Stockholm, sen när jag kommer hem såklart det försvinner :/ me dont like.


Hörs sen, puss på rumpan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0