ååhhh

Jag håller på och städar för fullt här men det går inte så himla bra.
Min dammsugare är helt cp och proppen gick för typ 1 timma sen så jag kan inte ringa nån från min hemtelefon eller dammsuga heller för den delen. Jag vet inte vad jag gjort av min mobil, har letat som ett jävla as men hittar den inte.
Och jag kan ändå inte ringa, för har precis bytt nummer så har kontantkort nu och har inte fyllt på det och jag har bara typ 4 nummer på den. Och kommer nog inte höra om nån annan ringer, eftersom den är på vibration. FAAAN vilken jävla katastrof det blev helt plötsligt, vad ska jag ta mig till? Känner mig helt utanför civilisationen och handikappad fan!
Det enda jag har är min dator, men den har inte så mycket batterier kvar, typ 40 minuter. Jag kan inte ladda den heller eftersom att jag inte har nån ström :/
Vad ska jag ta mig till? Känner paniken smyga sig på typ, kommer bli mörkt snart ju och jag som e så himla mörkrädd!
Vad ska man säga... allting löser sig ?




Uppdatering: NUUU SÅÅÅ! Äntligen loggade min älskling in på FB, ringde upp min lur så jag hitta den. Sen prata vi lite eftersom vi var lite osams faktiskt sen innan. Efteråt messa han L som i sin tur ringde förtvivlade lilla mig hehe. Hon ringde fastighetsägaren och han gick alldeles nyss härifrån efter att han bytt propp. Jag kan nämligen inte köpa de här propparna nere på affären, utan de finns bara på en speciell affär. VILKEN TUR att han hade en extra propp över.
Nu känns det lugnt igen, förutom paniken med städningen ska storstäda hela lägenheten *suck*

Nej, bäst jag sätter igång med dammsugningen nu och älsklingen är påväg hit nu också.



HAPPY ENDING ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0