Jebena

Igår var det ju som sagt våran 2års dag. Vi bestämde oss för att vi bara skulle äta på nån restaurang igår, och fira den "på riktigt" till helgen istället. Och eftersom att älsklingen läääänge har tjatat om att han vill testa på eritreansk mat så bestämde vi oss för att äta på en restaurang som heter Jebena. Goooooooood food och han älskade det också :D
Men innan vi var där så var vi och handla lite på systemet, och kom försent dit. För vi hade bokat bord till kl 6 jag tror vi kom fram dit vid halv sju nästan haha. Typiskt mig, ALLTID försenad... så ja, jag satt typ fortfarande i handduk när han kom hem haha. Men efteråt så rörde vi oss mot stan för att gå på bio. När vi kommer till stan så stöter vi på en killkompis och sen en till, står och snackar lite skit med dom. Sen ska vi börja röra oss mot sergelbion, och när vi är vid åhléns så saknar jag mina ringar, och typ skriker rätt ut som en unge "miiiina ringaaar" haha. Så vi får åka tillbaka till restaurangen och jag typ möblerar om där haha. Sen gick hon som jobba där och leta efter dom i soptunnan stackarn haha. Helt förkrossad typ så åker vi tillbaka till stan och hinner precis till Sex n the City, jag hade inte sett den än och det var typ den enda som verkade bra som gick då. Lite långdragen film faktiskt, tycker hellre om den första isåfall. Både jag och älsklingen kände igen oss som fan i Carrie och Bigs förhållande haha. Exakt så kan det låta mellan oss faktiskt. Fett skön Samantha va "Yeeees maaaaan, I HAVE SEX !!! " haha. Jaja, sen rörde jag och älsklingen oss hemåt och bara myste med varann, härligt!
 Och nu har jag precis kommit hem efter ett inte så härligt möte i Fridhemsplan. Ska softa hemma ett tag sen ska jag möta upp älsklingen på söder. 





                      

JAG ÄLSKAR DIG! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0