present till mig själv :)

Eftersom att jag som jag skrev igår var/är så himla stolt över mig själv och vad jag har åstadkommit i skolan det här året så drog jag till stan och köpte ett par shorts och ett linne till mig själv igår. Jag tror att det är bra för oss ibland att när vi har gjort bra ifrån oss så kan vi unna oss själva någonting. Det behöver inte vara värsta grejen, det viktigaste är att det är något du själv tycker om... en glass?


Dessa 2 plagg blev presenten jag köpte till mig själv iallafall:




Dock är jag lite osäker på shortsen eftersom att de satt liiite för löst och det är inte riktigt min färg heller. Jag såg ett par mörkare som jag tyckte mer om, men självklart så var de för stora för mig. Och då testade jag ändå XXS, förstår ni nu vad jag menar? Iochförsig var dom jag köpte nu också XXS, men dom satt inte farligt löst.


Och så nöjda lilla jag :)



TUMMEN UPP !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är också riktigt stolt över vad du har åstadkommit det här året när det gäller allt, även om det inte så. Love u always.

2010-08-05 @ 16:15:21
Postat av: Tamina

åh tack så jättemycket. Underbart att andra också ser det. Men varför denna anonymitet? :p

2010-08-06 @ 14:24:14
URL: http://fardos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0