Skolavslutning

Helluu !
Jag kan börja med att säga att det gick bra igår on the hospital, jag fick höra exakt det jag ville höra höhö :D
Nej men allvarligt så gick det väldigt bra. Jag utgick från att hon skulle berätta det värsta, men icke sanicke !
Känns väldigt bra faktiskt, men jag ska dit igen om 6 månader för att ta nya prover. Så det egentliga svaret kan jag inte få förrän då, eftersom det är då dom kan säkerställa det. Men so far, so good.
Och idag då, dagen börja med att jag försover mig (som vanligt) så jag kommer till avslutningen när den är slut typ haha.
Men var tvungen och gå dit och hämta lite saker som jag behöver inför prövningen i augusti och självklart hämta mina betyg. Jag blev faktiskt väldigt stolt över mig själv när jag såg mina betyg. Jag visste ju redan vad jag skulle få för betyg men det blir liksom som en annan grej när man ser det på papper.
Men blev lite bekymrad också, för det stog att det fattas eller kommer fattas 200 poäng när jag går ut nästa år.
Det oroar mig faktiskt, så ska ringa syon på måndag och fråga.
Menmen, stolt som FAN är jag iallfall över mig själv :D :D :D
Jag har tänkt på en sak, kommer ni ihåg när man var liten och man alltid köpte skolavslutningskläder?
Nu när man är äldre så bryr man typ inte ens sig, inte jag iallfall. Det var sååå viktigt när man var liten kommer jag ihåg. Ja, kom bara och tänka på det.
Fan jag gled till skolan i mjukisar och en munktröja som största luffarn' hahaha. NO WAY att jag har klänning eller nåt sånt i det här vädret, BARA för att det är skolavslutning. Fast hade jag inte försovit mig så hade jag självklart haft tid till att leta fram lite mer passande kläder. Men såg folk i min skola glida runt med bara ben och bar rygg, vad tänker man med då? Det regnar som fan ute liksom.. lustigt.
Känns som jag skrivit ett helt A4 nu, bäst jag slutar.


Have a nice day !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0