Hej

Hej på er!
Fan vad svårt det är att komma på rubrik ibland asså, haha.
 Igår gick nästan hela min dag åt att sitta utanför polisen på bergsgatan. Min pojkvän skulle fixa pass eftersom att vi förmodligen sticker utomlands nästa vecka eller veckan därpå. Det blir antagligen turkiet, ochjag är så exalterad. Det ska bli sååå underbart att åka iväg på semester, till sol,värme och bad. Men vi har haft fint väder här i Stockholm både igår och iförrgår, eller hur? Och även idag skiner solen och det är klarblå himmel, bästa!Eftersom att det är så härligt väder ute och jag är så himla glad så slänger jag in en sån där "dagens outfit" + att jag ääälskar de här shortsen. Första gången jag använder de,köpte dom för ungefär en månad sen. Ja, det blir ju gårdagens outfit alltså.


                                        
                             
                                                







jag är ute / Tamina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0