:)

Idag träffade jag en barndomskompis som jag inte träffat på vadå... 4-5 år? =)=)=)
Helt sjuuukt hur tiden går fort, sist vi såg varann var båda största snorungarna och nu så har man blivit några år äldre iaf. Eller ja, iaf på papper :)
Skitsamma, de var iaf skitkul och träffa henne igen... hon har ju iaf mognat mer i huvvet än jag. hahahaah
Fast visst är det sjukt att man minns en person på ett sätt, sen när man träffas såhär efter några år så blir man typ förvånad över hur den andra ser på saker idag jämfört med då. Men som sagt, alla vi mognar ju.... förr eller senare.

Nej, nu ska jag alldeles strax gå och pussa på min älskling men måste väcka honom först :) <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0