hooome :)

Nu är jag äntligen hemma efter en hel helg uppe i Hälsingland!
Eller äntligen och äntligen, det enda jag har gjort sen jag kom hem för typ 1½ timme sen är städat badrummet och betalat räkningar :/
Och nu ska jag fortsätta städa lite, plugga ja och sen ska jag nog bara slappa, är rätt trött faktiskt.
Fick kliva upp kl 8 idag, för vi skulle åka till söderhamn och titta på flygplan idag. Trodde det skulle vara skitroligt eftersom det är flygdagarna, men det var fan de tråkigaste jag nånsin gjort tror jag. USCH, vart uttråkad direkt vi kom dit typ haha. Visst, det var väl lite häftigt när dom körde sin grej uppe i luften och så nära marken men ändå. Tänkte ta foton, men glömde kameran i bilen o palla inte hämta den sen eftersom det var en bit o gå.
Nej men det var absolut inget för mig, men det kom ju en bra grej ur det och det är att jag bestämt mig för att bli en Lotta haha. I know, de låter skitmuppigt, men det är en insats som jag känner passar mig perfekt. Jobbet går ut på att göra första hjälpen och sådant, till militären typ. Man behöver ingen speciell utbildning, utan får gå kurser och sånt där. Man kan göra det i Sverige eller utomlands, och jag ska LÄTT vara utomlands. Har fyllt i blanketten o allt, ska bara skicka in det nu :D
Måste in 2 the kitchen o se vad jag har för gott känner jag nu.

Au revoir !

Visst ere så man säger hejdå på franska? :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0