Huddinge

M lämnade precis av mig hemma. Vi har varit på huddinge sjkh. där jag har tagit ytterligare prover.
Nu är det bara att vänta i 2 veckor till, hoppas att det blir det jag vill. Så sommaren kan få en bra början :)
Idag hade vi redovisning om våldtäkt/övergrepp i skolan och FUCK vad dåligt det gick, vi hade en kvinna från kvinnojouren som kom dit och pratade lite inför klassen och så. Men det var ju värsta katastrofen med henne också. Hon måste ju tyckt att vi var helt cp haha. Först ringde vi o sa fel datum 2 ggr, så hon fick boka om i sitt schema och sen idag så hade hon tagit en annan tjejs nummer och ni tror inte att hon tappat sin lur i helgen hahah. Aja hoppas att vi fick G iaf.
Jag trodde fan att de skulle gå bättre på redovisningen, men nej, katastrof fan !
Närsomhelst kommer min älskling hit, JIPPI !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0