Jag orkar inte

Jag orkar fan inte längre snart !
Det spelar fan ingen roll vad jag gör/inte gör det blir alltid knas hur jag än vrider och vänder på det.
Jag försöker verkligen, jag försöker och jag GÖR så himla mkt för att komma ifrån mitt gamla liv så mycket som möjligt.
Men det går ju bara inte, det är en så stooor dragningskraft rätt tillbaka i skiten igen... och det sista jag vill, det är att återvända till den människan jag en gång i tiden var och till de sakerna jag på den tiden höll på med.
Och folk som sitter och säger försök mer, det blir bättre snart - FUCK U !
Jag har försökt och jag försöker, det är någonting som ingen människa nånsin kan ta ifrån mig.
Men ibland så känns det verkligen som att det är helt omöjligt. Jag tror på att om man föds handikappad så finns det en mening med det, det är meningen att man ska vara handikappad. Eller om man blir mobbad så finns det en mening med det, det finns en mening med att just den personen ska bli det.
Jag menar va fan det ska ju finnas människor till allt, eller hur? Alla kan inte vara medelklass människor, det måste finnas kändisar, tiggare, politiker, alkoholister, fotbollsstjärnor osv lr hur? Hur hade det sett ut annars liksom?
Och det kanske är meningen att jag ska vara precis det jag var förut, i typ resten utav mitt liv.
Fyfaaan, vad skit jag mår idag asså. HATAR såna här dagar.
Har inte gjort ett skit idag asså, bara suttit här och deppat fan. Känns inte alls nå bra, de här sista dagarna har jag vart nere som fan. Undrar vad det beror på? Är det nå mer som ligger o gror där längst inne nånstans utan att jag vet vad det är, eller vadå?

Nej, kände bara att jag var tvungen och skriva av mig lite grann. Nu ska jag gå och trösta mig med en ben&jerry- glass!x






What's the point ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0