TT

Igår var jag på min barndomskompis skiva, feeett kul!!
Det var på ett ställe som det heter (wtf?). Det var inte kul för att de var schyst drag eller bra musik soft folk o sådära.
För musiken var FETT KEFF, dj:n spelade som om han var på ett mellanstadiedisco eller nåt... och folket, nja, det har funnits skönare om jag säger så. Bara massa svennar som var där, jag är inte rasist eller nåt sånt ( min pojkvän e fan svensk) men de fucka ur när han spela spice girls liksom haha. Nej men iaf det var feett roligt att gå ut det var den, jag har inte gått ut på år och dar fan. OCh jag är skitglad för din skull gumman att du ÄNTLIGEN tagit studenten efter alla dessa år asså. Jag ska fan inte säga nånting går fortfarande gymnasium haha, men jag har inte kunnat gått i skola... du har iallafall suttit bakom bänken ända sen nian och kämpat som fan ända till nu. Är verkligen skitglad för din skull gumman, och fett stolt. Haha och igår höll jag på att få värsta paniken när hon skulle komma ut för att möta oss så gick hon ut med en c-burk så vakten sa att hon inte fick komma in där. Aasså vi fick stå där fett länge och och verkligen be honom men han ba nejnejnej ni vet som vissa kan vara. Jag ba neeej, asså visst man kan alltid dra nån annanstans men det var hennes skiva, det e den. Men när Jessica körde med sina puppyeyes så kunde han inte säga nej längre... hahah feett söt du var där, TYCK SYND OM MIG!!! hahahahahaha
Dj:n fett fuul, jag vet inte hur många gånger jag gick upp dit och ba snäällla kan du sätta på en låt reggae,dancehall,rnb eller nåt bara en. Han ba jag har ingen sån musik, va tror ni snubben kör för nästsista låt??? Värsta reggaeremixen typ utav alla klassikerna... gaaahh!!!
Fuck de nu, IDAG färgade jag håret för typ andra gången i hela mitt liv.Vart faktiskt ganska nöjd, det var inte alls den färgen jag ville färga till egentligen men det här vart OK det med. Det var en kvinna som kom in dit och gjorde värsta dramat om att hon hade blivit blåst, hon tappa typ halva sitt hår när hon var där " titta titta du behöver bara dra så kommer det såhär mycket, jag ska gå till rätten med det här vänta bara" haha, vad fan ska hon säga där då? Hon sabba mitt hår? Ja och sen då?? Vissa människor är ju lite för patetiska ibland asså.
Shit, känns som att jag skrivit värsta uppsatsen här nu haha bäst jag slutar ...  hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0