Yesterday

Igår var jag på street dance award 2010, det var fett kul! Fan  va grymma de var på att dansa vissa utav de asså, heeelt sjukt. Blir fan lite avis asså haha, har ju sån lust att börja dansa själv... har alltid gillat dans o musik. Men aldrig lagt ner någon tid på det, förutom väldigt korta perioder mensen kommer alltid någonting i "vägen".
Det är ett problem med mig, jag prioriterar helt fel saker o ting här i livet väldigt lätt och väldigt ofta. Eller gjorde iaf, försöker ändra på det men det är ingenting som e gjort på en dag direkt. Fan vad man kan ångra vissa val man gör i livet så grovt sen, när konsekvenserna slår en rätt i ansiktet och du kan inte göra något annat än att sitta o ta det.
Och tänka FUUUCK!!! Life's a bitch, höhöö
Idag ska jag tvätta,städa,pluggaoch mysa med min älskling. Så skönt att bara vara hemma när det är sånt här väder.

Have a nice sunday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0