coming closer n' closer

Nu på torsdag ska jag göra något oerhört jobbigt, och känslorna har smygit sig på ända sen i helgen. Men nu så bränns de nästan, när jag går och lägger mig idag så är det bara en dag kvar ... åh så jobbigt! Kan det inte bara fredag? Då har det redan varit och det är dessutom helg.. nej usch. Vissa saker skulle jag bara vilja slippa göra! Kommer inte gå till skolan på hela dagen, kommer ta flera timmar. ÅÅÅÅÅHHHH, ågren ggr 100 som * skulle sagt. fyfan alltså! Jag är en typisk person som gärna vill slippa allt som är jobbigt, och helst inte ens ta tag i det faktiskt.. för jag orkar inte med det jobbiga. Men nu har jag liksom inge val, men dt kanske blir till det bästa för alla parter den här gången också.. det hoppas jag verkligen, för annars är det ju riksknas fan, då har allt varit förgäves :( Nej nu ska jag ta och fika och sen krypa ner i sängen och kolla tv. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0