damn it!

fiiifaaan vilket väder vi har haft, och idag är det ju otroligt fint alltså... sitter hemma hos morsan nu och fixar håret, så tråååkigt... vill ju vara ute och njuta av de här fina vädret. Men var verkligen tvungen och fixa håret, skitigt och fult vare! Efter det här så glider jag kanske in mot söder och träffar en vän för en bira annars softar jag hos morsan tills kvällskvisten och drar senare till bergshamra och träffar underbaraste Maria <3
 Igår var jag på söder och drack några, eller rättare sagt 2, bira med Madeleine.. så roligt och träffa henne. Vi brukar nämligen inte ses så ofta men alltid lika mysigt och vara med henne. Igår vare så roligt när vi traska omkring för hon är typ 178 eller något och så hade hon värsta klackarna så kommer lilla jag på mina 158,5 med converse... såg så himla roligt ut alltså, men lite pinsamt ere fan och vara så kort. Iallafall i sådana situationer.
Jäääjäää har ingeet och skriva egentligen är bara så jävla uttråkad, sitter och väntar på att håret ska torka nu.

PÖÖSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0