no subject

Är så gaaaaalet less på folk, ursäkta mig, men jag hatar fan människor. Så äckliga och falska, nu skriver inte jag om någon speciell så börja inte ta åt er. Men rent överhuvudtaget, jag ser så mycket falskhet vart jag än vänder mig... har sån lust och berätta allt jag hör ibland om folk, men det är upp till var och en att inse vilka människor man har omkring sig, istället för och lura sig själv. Men det är ju så vidrigt, tycker ni inte? Aja, ska ine vara mer negativ här... är bara på så pissigt humör idag, ibland blir jag bara så less. Have a nice sunday !


Jag valde den här, för det är så jag känner mig idag :p

if you're fake, then fuck you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0