over n' done

fuck vad skönt det känns och ha det bakom sig, nu kan jag bara blicka framåt, behöver inte tänka på det nå mer nu. Nu är det gjort, finns inget och ändra eller ångra. Och ja, det känns så jävla skönt efteråt. för nu är det gjort, men guud så nervös jag var... skakar fortfarande bara jag tänker på det. Jag kommer såklart tänka på det , men inte på samma sätt som innan eftersom nu har jag det bakom mig. Det jobbigaste var att ha det framför sig, nu behöver jag bara vänta i 2 veckor till sen är det helt klart . Men för mig är det typ det nu egentligen, för idag var ju det värsta, det jag verkligen inte ville göra, fyfaan vad jobbigt det var... men nu är det som sagt redan gjort!
Har suttit och försökt plugga på den där jääävla psykologin, men har vart helt orkeslös idag efter den tuffa morgonen och förmiddagen så har faktiskt inte fått så jättemycket gjort, kanppt någonting. Typ suttit och stirrat in i skärmen i princip. Nu tänkte jag ta och käka lite kvällsfika och sen deckish... eller ja, kolla tv sen däcka :)
hoppas ni haft en underbar torsdag i det här stormvädret :)

Bjuder på denna sköna låt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0