PISS OFF!!

Jag blir så äckligt jävla less på folk som sitter o snackar om att de är så bra vänner hit o dit, men när det väl kommer till kritan så poff, helt borta!! Mhmm, undrar fan hur vissa av er mår alltså... visst det var länge sen det kanske var "vi", men kom då inte o snacka NUU om hur mycket ni saknat en hit o dit för att sen inte ens finnas där för en... Nej, jag blir fan äcklad, och det är så tragiskt att det är människor man känt under så lång tid av sitt liv... som sedan har mage och typ vara helt överlyckliga när de ser en... wtf?!?!?! Låt det bara vara då, det räckte ju med att man var borta ett tag och försökte ordna upp sitt liv lite för att förlora sina "vänner". Nej, hur mycket jag än faktiskt har saknat er allihopa så pallar jag inte, jag tycker jag har försökt... kanske inte så mycket som jag borde, men vad har ni egentligen gjort själva? menmen - karma is a real bitch. believe that!
orkar inte mer. skithelveteshora. pissdag.bye-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0