sjuk

ja nu har halsmandlarna mina svullnat upp igen... kuuuul! Feber har jag fått också, fan också. Kände igår att ena halsmandeln var svullen men idag när jag vakna så hade jag feber och båda halsmandlarna var svullna. Jag tror fan jag måste operera bort mina halsmandlar, de svullnar upp väldigt ofta och det är så himla drygt. Men vet inte hur man går tillväga för det, så ska boka tid hos läkare nu när jag ändå har frikort och kolla upp det. Och synd nog måste jag åka hela vägen från märsta till flempan nu vid 2 för ska intervjua en kille inför mitt projektarbete som ska vara klart imorrn, paniiik! Tror nog jag åker hem till morsan efter jag varit där, hon är såå mycket bättre på att pyssla om mig än tommy... höhö! Hoppas han inte läser det här nu :)  nu måste jag börja göra mig iordning, är så himla seg så det kommer ta sin tid innan jag är klar, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0