ta mig

tillbaks till underbara vackra Turkiet!!! ÅÅÅÅHHHHH jag vill ha värme nuuu... lust och spola tillbaks tiden till då vi var där, så himla underbart (förutom rakin) blev liiite för mycket sista kvällen kan jag säga.  Åka parasailing, madrassgrejen, stranden, restaurangerna, trevliga folket... ALLT! Saknar saknar saknar, måste fan åka utomlands i år, hoppas bara jag har cashen till det... vill vara borta i 2 veckor då, en vecka var för lite fan.
Men hoppas sommaren blir grym här i sommar, älskar Stockholm på sommaren, LÄTT tyyyngaste staden då.
Stockholm i mitt <3
Nej, hoppas det kommer lite värme hit nu, längtar tills jag kan ha på mig shorts och ett linne med converse bara, fatta vad smutt!
Ska käka nu och sen ut och möta C, var ett tag sen nu... ciaoo!

Slänger in den här bilden, från när vi var i turkiet, så himla härligt! Grym vecka, oförglömlig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0