totally gone

Okej, nu låter min röst heeeelt... den kommer försvinna helt snart alltså. När jag vakna imorse så hade jag fortfarande bara ont i halsen, men allt efter timmarna gick så fucka min röst upp sig, så nu låter jag som en kille som kommit i målbrottett typ, helt förtäääskigt med andra ord. Hade iaf skitkul igår, var med älsklingen i flempan hos några polare till honom, vart däremot lite för mycket vin för min del. Ingen lust alls och komma tillbaks till skolan idag efter en veckas påsklov (som dessutom är det sista i hela mitt liiiv!!!), men hade det inte varit för att jag hade Matte B och att projektarbetet skulle in idag så skulle jag nog legat tätt intill älsklingen nu. Nej nu måste jag fortsätta med projektarbetet så jag och Elin blir klara, det ska ju in idag, panik!

MWUAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0