Yesterday

Igår efter skolan så mötte jag upp M i gullmarsplan för en latte på esprsso :) Det var så länge sen vi sågs, eller länge och länge, men sen nyårshelgen typ? JÄÄJÄÄ, för oss ere länge hahaha. Vi satt iaf där och catcha upp om vad som hänt sen sist och inte hänt heller för den delen, snacka om livet allmänt. Älskar verkligen och prata med henne för hon tycker exakt som jag... it's a sick f*cking world maaaan! Men iaf när vi sitter där så springer min goda vän Yonas förbi. Och som jag försökt få tag på han, saknat honom så mycket. Och honom har jag inte träffat sen i somras och då var det ändå lite hastigt sådära. Men han har inte varit i stockholm på 10 månader heller iofs. Nej, nu måste jag verkligen sätta igång med psykologin här, har skjutit upp på det waaaaay 2 long now. hejdåååå!


(försökte slänga in en bild men det går inte?? aja försöker senare dåå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0