Check

Ny vinterjacka inhandlad, check!
Jag är nog en av de gladaste tjejerna på jorden ( förutom fetingångesten inför imorgon)! Mamma och jag åkte till stan idag och handlade en vinterjacka till mig, sååå skönt. ÄNTLIGEN! Jag har redan en, men känner mig som en jävla michelingubbe i den ( eller hur det stavas). Den är så stor och jag är så liten, nej usch stör mig så mycket på den jackan så jag har inte använt den alls i år. Jag har totalstrejkat, för så mycket stör den mig. Det är den "klassiska" modellen av fjällräven ni vet, de här som ALLA har, dunjackorna? Känns lite fjortis över den också, så det är väl lite det som gör att jag heller inte velat använda den.
Jag får ta bättre bilder på jackan sen, har nämligen inte bestämt mig för om jag ska ha den i blå som jag köpte eller om jag ska byta till den bruna. Så får vänta lite med bilderna på jackan.
Nu ska jag soooofta med tjockisen och darling, kanske Mange? Sen göra kväääälllen, tjao! Jobbig dag som väntar imorgon, och iövermorgon. Wish me luck!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0