Good morning people!

Fan vad skumt det känns och vara uppe den här tiden på morgonen, frivilligt alltså hehe. När man SKA upp tidigt, då avlider man typ när klockan ringer, men sen när man får sova hur länge man vill så är man pigg som en fågel vid 07.30???? ANNOYING!!  Jag sitter iallafall och skriver från min nya dator nu :D
jag fick den utav en killkompis som plinga på dörren och när jag öppnade såg jag bara en påse från MediaMarkt med datorn. snacka om att jag dooog av LYCKA, min dator har ju varit paj i typ 2-3 månader så har fått leva på min killes höhöh! Jättefin dator iaf, en packard bell.
 Jag skulle ju ta foto på bilen och soffan, men det gick inte förra gången och nu så har jag flyttat till märsta *suck* och tog inte med mig alla grejer, sladden till kameran var ju såklart en av de! GAAAH!! Blir galen fan, glömde så himla mycket grejer i lägenheten och har inte haft tid och hämta upp de än. Bilen har vi iallafall tyvärr inte kvar, men ska kolla i kameran om jag hann ta foto på den innan.
 Nu sitter jag hos Tommy i märsta, jag flyttade från hammarbyhöjden hit 3/1 och känner mig heeelt låst mitt ute i vette fan vad alltså!! Märsta är veeerkligen inget ställe för mig, WAY TOO FAR FROM THE CITY!!
Men själva lägenheten är skit fin, den här veckan och förra har dom tapetserat och målat om, och bytt golvmattor. Så i hallen är det svart golvmata, tungt, älskar svart golv alltså! Det är iaf en 3a med kök, balkong och klädkammare hihi ;) !
Nej fuck vad tråkigt jag har, ska gå och väcka tompilompa nu haha.

see u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0