110206

Kom preciis hem efter att tagit en långpromenad med Tommy ner till willys och ÖB för och handla lite gott. Så himla skönt att solen börjat titta fram, fast de fortfarande snålt med plusgraderna. I veckan mötte jag upp N och fick min jacka som jag inte haft på läääänge. Så skönt och slippa den där tjocka jävla fjällisen, dryyyg jacka fan! Jag känner mig och ser ut som en michelingubbe fan, haha. Var hos frissan igår också och fixade ögonbrynen, med tråd... och DAAAMN vad ont de gör alltså, har bara gjort det en gång innan så e inte så van vid det. Hon e skitgrym och BILLIG, tog bara 70 spenn höhöh... sen vart det käk i liljeholmen med mor och brorsan, mysigt!
 Nej nu måste jag sätta mig och plugga lite matte, matte B... fattar nada alltså. Men hoppas jag blir godkänd på kursen iallafall. Svårt och tro det, men hoppas, tror fan att jag har dyskalkuli eller hur de nu stavas haha. För jag och siffror går verkligen INTE ihop alltså. hatar hatar hatar fucking matte!

P.S nån som e duktig på design??? need some help duuude :)

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0