bloggen

sitter just nu och exprimenterar med bloggen, alltså designen, hehe. De e första gången typ så fattar inte så mycket och plus att jag VERKLIGEN inte är teknisk nånstans alltså. Får se om sidan ser helt våldtagen ut efter att jag är klar haha.. jag har inte pluggat matte alls idag heller *skäms* har inte ens öppnat boken. Men de tar emot så mycket när det inte är roligt och man inte fattar någonting utav vad som står i den där fitthorboken... pain in the ass!!
Men imorrn blire råplugg, precis som vanligt gör jag allt sista dagen innan det ska in. På något konstigt sätt så är det då det blir som bäst hur stört det än låter, haha. Vissa behöver lång tid och lugn och ro för att göra saker bra, men jag jobbar som bäst i pressade situationer. Konstigt och förklara, men så är det. Skulle typ aldrig kunna vara bibliotekarie eller något sånt, fatta vad trååååkigt det måste vara. Men polis eller ambulansförare låter ju lockande, right?
Nej nu måste jag ner och öppna porten åt älsklingen och ta en paus från bloggdesignen.

Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0