happy

GISSA om jag blev glad när jag såg att jag gått upp nästan 2 kilo idag när jag ställde mig på vågen!!¨ Okej, palla att jag låter helt besatt men har typ blivit det fan, haha. Nej men allvarligt, jag gick ner rätt mycket i vikt under jullovet (ca 5 k) och mår så himla dåligt när jag går ner så mycket. Jag hatar och vara så himla smal, eller hatar gör jag inte... men vill ha tillbaks min gamla vikt. då var jag verkligen nöjd med min kropp, och det är ju det man vill vara. Jag vill ju vara stolt eller iallafall glad när jag ser mig i spegeln. Jag har krigat, och tro mig, verkligen kriiigat de här veckorna för att gå upp och ÄNTLIGEN ger det lite resultat. Jag vill gå upp cirka 7-8 kilo till för att få den kroppen jag var allra nöjdast med, men det går så tröööögt!! Nu kanske ni tänker att jag är helt dum i huvvet som vill gå upp och inte ner eller att jag har anorexia. Men nej och nej! En sak jag verkligen stör mig groovt på är att människor tror att det bara är överviktiga som mår dåligt och att alla vill vara smala. Okej visst, jaga är hellre smal än tjock men "idealet" idag är så sjuuukt. Och anorexia har man fått höra några gånger, men det har jag verkligen inte. Människor verkar inte ens veta vad det är. De som har det har som vaneföreställningar, de ser inte hur smala de är och de har en konstig relation till maten. Mat är inte bara mat, mat är allt för de... fast på ett sjukligt sätt. Jag äääälskar att äta mat, jag får inte ångest när jag äter mat. Vissa, och även jag, är helt enkelt födda smala precis som andra är födda feta. Eller inte födda men man är bara så liksom. Sen att jag har lätt för att gå ner i vikt gör inte saken bättre, men samtidigt så kan jag inte göra någonting åt det. Menmen fuck de, för nu går det uuuupppåått!! :D
jag kände att jag var tvungen och skriva det, för är verkligen glad över det... hoppas jag lägger på mig lite till, ska ju finnas HULLI HULL!

goodnighty almighty !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0