love the sun!

Sitter här och försöker plugga till prövningen o psykologi imorrn men det går inte så himla bra, tänker på massa annat och vill göra massa annat än att sitta och plugga nu... var ju liksom i skolan idag!? Fattar fna inte den grejen... hursom, igår tog jag en paus precis som nu från pluggningen och cyklade ner till willys med älsklingen... han hade varit så söt (som han alltid är) och lagat kyckling medans jag pluggade så vi cykla ner till willys och köpte potatissallad och läsk och satte oss på gräset och käka... så himla mysigt! Jag älskar när solen skiner och det är varmt ute, igår var det strålande väder och fett tungt vare och käka ute... det var årets första måltid ute! För att inte tala om vädret idag, det var så varmt så jag nästan tänkte att det var för varmt... fatta, SOMMAREN ÄR HÄR! :D Efter skolan idag åkte jag hem till morsan för och hämta kläder och lite annat och åkte sedan hem till älsklingen i märsta. Hade det inte varit för att jag verkligen måste plugga inför imorrn och att jag är typ helt PANK så hade jag nog köpt några kalla och satt mig ute med soft sällskap. Perfekt väder för det!
Nej nu måste jag fan fortsätta plugga om jag ska klara den här jädra prövningen... suck.

PUSS PÅ DIG !


puss på dig jessica som fyllde 22 år förra veckan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0