Söndag

God morgon allihopa! Vaknade för en liten stund sen, älskling gjorde iordning varma mackor med o'boy, så himla gott... love it! Så nu ska jag ligga och dega lite i soffan, sedan blir det råplugg på hööög nivå!!! Jag har prövning på hela psykologi-kursen på tisdag och har inte pluggat ett skit. Så typiskt mig, ska alltid stressplugga i sista sekund... hoppas bara jag blir godkänd nu fan, annars kommer jag gå ut med IG i den kursen. Men håller tummarna.. har så himla mycket jag egentligen måste göra idag men får skjuta upp på det till efter tisdag, för imorrn måste jag råplugga hela dagen också om jag ska ha en chans och klara prövningen, det är mycket jag måste kunna. nej nu har jag inte så mycket mer och skriva, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0